Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Սևն» ու «սպիտակը» ոչինչ չեն որոշում

«Սևն» ու «սպիտակը» ոչինչ չեն որոշում
16.07.2013 | 01:01

ՕԲԱՄԱՆ` ՌՈՄՆԻԻՆ- Դու էլ ընտրվեիր` էս հրթիռներն իրենց «ժողովրդավարությունը», մեկ է, տարածելու էին:

Դիտվել է՝ 3054

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ