Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Գարդիրոբն» էր մնացել

«Գարդիրոբն» էր մնացել
01.02.2013 | 00:33

-Է՜ս ով ա, ա՛յ կնիկ…
-Չես տեսնո՞ւմ, նախագահի թեկնածու է, քարոզարշավ է անում:

Դիտվել է՝ 3380

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ