Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Երան ԳՈՒՅՈՒՄՋՅԱՆ. Ճշմարիտ ուրախութիւն, որ ոգեկան է

Երան ԳՈՒՅՈՒՄՋՅԱՆ. Ճշմարիտ ուրախութիւն, որ ոգեկան է
28.12.2012 | 20:23

Տօնական եռուզեռ է ամենուր: Ճանապարհները այնքան են խցանուած ինքնաշարժներով, որ տեղ մը երթալու համար՝ կանուխէն պէտք է որ ճամբայ ելլես: Իսկ շուկաները կը վխտան հոծ բազմութեամբ, պահ մը ենթադրել տալով, որ ձրի ապրանք կը բաժնեն ամենուն: Լաւ է տօնական եռուզեռին ու մթնոլորտին մաս կազմել պահ մը, դիտել շուրջդ յորդող բազմութիւնը, մարդիկ, որոնց միակ մտահոգութիւնը, կը թուի ըլլալ, գնել ու գնել՝ սպառողական հասարակութեան մը յատուկ ընչաքաղցութեամբ եւ անյագութեամբ: Պահ մը կը մտաբերեմ այն հի՛ն-հի՛ն օրերը, երբ մարդիկ քիչով կը բաւարարուէին, քիչով կը գոհանային, միաժամանակ՝ զգալով սրտի ճշմարիտ ուրախութիւն, որ ոգեկան է եւ կապ չունի իրերու կուտակման հետ:

Դիտվել է՝ 4873

Մեկնաբանություններ