Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Խելագարության ժամանակներ են

Խելագարության ժամանակներ են
05.06.2024 | 10:20

ՈՒղղակի կարելի է խելագարվել այն մտքից, որ Հայաստանը զավթած օկուպացիոն ռեժիմը հենց այնպես, երբ ուզի, ինչքան ուզի, որ հատվածում ուզի կարող է երկրից զիջումներ անել։ Ականազերծի ու ականազերծման ժամանակ անգամ անդամալույծ անի հայկական բանակի զինվորի, բայց թշնամուն մաքրած նվիրի տարածք՝ ջրամբարով ու ենթակառուցվածքով։

Ի՞նչ է սա, եթե ոչ պետական դավաճանություն, ի՞նչ է սա, եթե ոչ թքած ունենալ իրենց կյանքի գնով հող ազատագրած տղերքի արած գործի վրա:

Խելագարության ժամանակներ են, վարդապե՛տ, խելագարության ժամանակներ:

Արա Պողոսյան

Դիտվել է՝ 6460

Մեկնաբանություններ