Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Վահրամ ՕՀԱՆՋԱՆՅԱՆ. Ցուպը ձեռին դռնեդուռ ընկնելու կարիք չկա

Վահրամ ՕՀԱՆՋԱՆՅԱՆ. Ցուպը ձեռին դռնեդուռ ընկնելու կարիք չկա
31.01.2014 | 13:13

17-րդ դարի նշանավոր արքա Շահ Աբաս առաջինը, որը հայտնի էր նաև հայ ժողովրդի մեծ տեղահանով՝ Հայաստանից Պարսկաստան, սովորություն ուներ իր արտաքին տեսքը փոխելու և չարչու, չքավորի ու այլ կերպարանքով հասարակ ժողովրդի մեջ մտնելու` նրանց կարծիքը իր մասին իմանալու նպատակով: Այժմ ցուպը ձեռին դուռնեդուռ ընկնելու կարիքը էլ չկա: Ցանկացած իշխանավոր կարող է մի ուրիշ անունով գրանցվել հանրային ցանցերում ու կարդալ իր մասին մեկնաբանությունները, միայն թե ունենա ամուր նյարդեր:

Դիտվել է՝ 2168

Մեկնաբանություններ