Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Գյումրու նորակառույց Մուշ 2-2 թաղամասի փոքրիկ բնակիչը

Գյումրու նորակառույց Մուշ 2-2 թաղամասի փոքրիկ բնակիչը
07.11.2012 | 14:30

Գյումրու նորակառույց Մուշ 2-2 թաղամասի փոքրիկ բնակիչը: Աշխատանքային օրվաս լուսավոր պահերից մեկը:

Զոհրապ ԵԳԱՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 7014

Մեկնաբանություններ