Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Պետք չէ բացատրել

Պետք չէ բացատրել
01.05.2024 | 22:18

Իր զավակներին բանակից ազատելու մեջ Բագրատ Սրբազանին ամբաստանողին պետք չէ փորձել բացատրել, թե ինչ է կուսակրոնությունը, առավել ևս, պետք չէ պահանջել, որ հերքի իր անհեթեթությունը։ Իսկ ի՞նչ է, բոլոր հայերը Հոգևոր Հովվի զավակնե՞րը չեն, այդ թվում՝ ինքը և, ցավոք, բանակից մյուս թռածները։ Ուրիշ խնդիր, որ այ դա ընդունելու համար պետք է հավատավոր քրիստոնյա լինել, ոչ թե իբր Հայ Եկեղեցու համար սրտացավի դերի մեջ մտնել:

Գևորգ Դանիելյան

Դիտվել է՝ 2573

Մեկնաբանություններ