Վարչապետի ընտրության ինտրիգի հանգուցալուծումից հետո հաջորդը հանրապետության երկրորդ դեմքի` ԱԺ նախագահի հարցն է: Այս առումով ուշագրավ նրբություն կա Սահմանադրության մեջ: Մինչ այդ արձանագրենք, որ, ըստ ընթացակարգի, ԱԺ-ն կարող է առանց ղեկավարի աշխատել մեկ տարի և ավելի: Այսինքն, այս քառօրյայում հարցը կարող է ընդգրկվել օրակարգ, բայց քառօրյայից քառօրյա հետաձգվել:
Ինչ վերաբերում է Սահմանադրությանը, 79-րդ հոդվածի համաձայն, ԱԺ նախագահը կարող է նաև պատգամավոր չլինել, քանի որ հստակ արձանագրված է. «ԱԺ պատգամավորների թվի մեծամասնությամբ ընտրվում է ԱԺ նախագահը»: Ոչ մի խոսք այն մասին, որ նա պետք է պատգամավոր լինի: Այս դրույթը պետք է ուշադրության արժանացնի սահմանադրական բարեփոխումների հանձնաժողովը և պարզորոշ սահմանի երկրի երկրորդ դեմքի ընտրության կարգը:
Բարեբախտաբար, իրավիճակը փրկում է ԱԺ կանոնակարգ-օրենքը, որի 17-րդ հոդվածը փաստում է, որ ԱԺ նախագահը պետք է առաջադրվի պատգամավորների կազմից: Սակայն սա չի փոխում մայր օրենքում առկա առաջին հայացքից փոքր, բայց իրականում սողանցք պարունակող օրենքի դրույթը, և, տարընթերցման պարագայում, ԱԺ նախագահ կարող է դառնալ ԱԺ-ի հետ ոչ մի առնչություն չունեցող անձը:
Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ