Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նյութապաշտ լինել՝ չի նշանակում եղածը խլխլել իրարից

Նյութապաշտ լինել՝ չի նշանակում եղածը խլխլել իրարից
12.04.2023 | 23:28

Մնում մնում, ասում ենք՝ նյութապաշտ ենք։ Ախր, նյութապաշտ էլ չենք։
Նյութապաշտ լինել՝ չի նշանակում եղածը խլխլել իրարից։
Իսկական նյութապաշտը և հարստանալ ցանկացողը պետք է լինի հրաշալի կազմակերպիչ, նորացումների ու գիտության ջատագով, արդարամիտ ու առաջադեմ։
Ղզիկ ինտրիգանն ու ուրիշի տունը քանդելով հարստացողը նյութապաշտից բավականին հեռու ու անճարակ ինչ-որ անհայտ կենդանատեսակ է։


Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 3493

Մեկնաբանություններ