Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Կոշկակարը սոցիալական հեռավորությունը պահպանող կոշիկ է արտադրել

Կոշկակարը սոցիալական հեռավորությունը պահպանող կոշիկ է արտադրել
13.06.2020 | 10:03

Մարդիկ միշտ չէ, որ հիշում են՝ համավարակաի կանոնների պահպանության կարևորագույն բաղադրիչներից է սոցիալական հեռավորության պահպանումը: Տարբեր անհատներ սակայն դրա պահպանության համար տարբեր մեխանիզմներ են մտածել: Ռումինացի 75-ամյա Գրիգոր Լուպինի ստեղծած կոշիկների շնորհիվ հնարավոր է պահպանել սոցիալական հեռավորություն:


Վարպետի ստեղծած կոշիկի մեկ զույգն արժի 115 դոլար: Երբ 75 համարի կոշիկների լուսանկարները տարածվել են, օգտատերերի մի մասը շատ է հավանել դրանք, մի մասն էլ այն անհեթեթ է համարել:

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 4836

Մեկնաբանություններ