ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

Համակարգչային քննությունները բարձրացնում են անաչառությունը. Ա. Աշոտյան

Համակարգչային քննությունները բարձրացնում են անաչառությունը. Ա. Աշոտյան
17.02.2015 | 15:34

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արմեն Աշոտյանն այսօր ներկա է գտնվել Երևանի պետական բժշկական համալսարանի էլեկտրոնային գրադարանի նոր սրահի բացման արարողությանը: Ինչպես իր խոսքում նշել է նախարար Ա. Աշոտյանը, սա բուհում բացված երկրորդ ժամանակակից համակարգչային տեխնիկայով հագեցած էլեկտրոնային սրահն է, որն հնարավարություն է տալիս քննությունները կազմակարպել համակարգչային եղանակով. «Քննությունների անաչառության բարձրացման կարևոր նախապայմաններից մեկը մարդկային գործոնի ազդեցության նվազեցումն է: Համակարգչային քննությունը թույլ է տալիս գրեթե վերացնել անմիջական շփումը դասախոսի հետ` կտրուկ նվազեցնելով կոռուպցիոն ռիսկերը»,- իր խոսքում նշել է Ա. Աշոտյանը` ընդգծելով, որ նորաբաց սրահը նաև լրացուցիչ հնարավարություն է ուսանողների համար` մուտք ունենեալ էլեկտրոնային կրթական պաշարների ինտերնետ տիրույթ: Նախարարի խոսքով` նորաբաց սրահում 100 համակարգիչներ են տեղադրված, որոնք հասանելի են ուսանողներին և կիրառվելու են ուսուցման գործընթացում: «Բուհական համակարգին ուղղված քննադատությունների մեջ հաճախ է շեշտվում այն հարցը, թե արդյոք թեստային մեթոդը գիտելիքի ստուգման լավագույն տարբերակն է: Պետք է նշեմ, որ այստեղ խնդիր կա, որովհետև շատ տեղերում թեստերը կրում են մեխանիկական բնույթ, և թեստային առաջադրանքի հաջող լրացնելը միշտ չէ, որ կարելի է նույնացնել գիտելիքի հետ: Նույն խնդիրն ունենք նաև ընդունելության քննությունների պարագայում, երբ դիմորդը պարապում է թեստերով և ոչ թե գիտելիքով: Ճիշտ թեստեր կազմելը միջազգային մանկավարժության մեջ առանձին գիտություն է, որն ենթադրում է կազմել այնպիսի առաջադրանքներ, որոնք հնարավորինս կբացահայտեն գիտելիքը: Սա թեստեր կազմող դասախոսներից պահանջում է լրացուցիչ հմտություն»,- նշել է նախարարը և հավելել, որ այս տեսանկյունից ԵՊԲՀ արդյունքները բավականին տպավորիչ են: ՀՀ ԿԳ նախարարը նշել է նաև, որ առաջարկություն կա ընդունելության քննությունները նույնպես ամբողջությամբ համակարգչային դարձնել, որպեսզի դիմորդները քննությունները հանձնեն օնլայն` համակարգչի առջև նսած՝ ամբողջությամբ ավտոմատացված: «Նախնական հետազոտություններն արված են ՀԲ փորձագետների հետ համատեղ: Նման ծրագիր իրագործումը Հայաստանում գնահատվում է իրատեսական: Տրված է նաև համակարգի ներդրման ֆինանսական գնահատականը և ընդունելության քննությունների բարեփոխումների շրջանակում այս տարբերակը քննարկվում է` հաշվի առնելով հնարավոր բոլոր ռիսկերը»,- նշել է նախարարը` շեշտելով, որ բուհական ընթացիկ համակարգչային քննությունների մոդելներն այս իմաստով արդյունավետ փորձ են ապահովում: Անդրադառնալով լրագրողի՝ կրթական համակարգում կոռուպցիոն ռիսկերի վերաբերյալ հարցին՝ նախարարը նշել է, որ դրանք չեն վերացել, սակայն նվազել են. «Կոռուպցիոն ռիսկերի նվազումը հստակ արձանագրված է և՛ տեղական, և՛ միջազգային փորձագետների և հանրային կարծիքի ուսումնասիրման արդյունքում: Կոռուպցիոն ռիսկերի նվազումը միտում է, բայց վերջնական չէ, որովհետև ես վստահ չեմ, որ եթե մենք դադարեցնենք ճնշումները, կոռուպցիոն ռիսկերը կնվազեն: Ես կասկածում եմ, որ մենք կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցմանը հասել ենք բացարձակապես մշակույթ փոխելով: Վստահ եմ, որ սա լրատվամիջոցների, նախարարության, հասարակության համատեղ աշխատանքի և ոչ մտածելակերպի փոփոխության արդյունքն է: Ցավոք, մենք դեռ չենք հասել մտածելակերպային կայուն փոփոխությունների»,- ասել է նախարարը և հավելել, որ ոչ միայն դասախոսն է մեղավոր կոռուպցիայի մեջ, այլև ուսանողը, ով շահագրգիռ է այլևայլ ճանապարհներով գնահատական ստանալու մեջ:
Լրագրողների հետ զրույցում նախարարն անդրադարձել է կրթական համակարգին վերաբերող տարբեր խնդիրների, մասնավորապես՝ բուհերի կառավարմանն ու վարկանիշավորմանը, դպրոցներում կրթական գործընթացի կազմակարպմանը և այլ հարցերի:

Դիտվել է՝ 2545

Մեկնաբանություններ