ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

Մոնիթորինգային նոր գործիքները դյուրացնում են որոնումները համացանցում

Մոնիթորինգային նոր գործիքները դյուրացնում են որոնումները համացանցում
20.05.2016 | 08:38

Օնլայն վաճառք, մոնիթորինգային գործիքներ, մշակութային իրադարձություններին համացանցով հետևելու և մասնակցությունը, տոմսերի գնումն առցանց իրականացնելու հնարավորություն: Թվային այս և այլ միջոցներից ի՞նչ ակտիվությամբ են օգտվում մեր հայրենակիցները, նախընտրում են ավելի շատ դասակա՞նը, թե՞ նորագույն տարբերակները: Մեր զրուցակիցը «Actual Company» կազմակերպության գործադիր տնօրեն ՀՐԱՆՏ ԶԻՐՈՅԱՆՆ է: Կազմակերպությունը ներկայումս մատուցում է մոնիթորինգային ծառայություններ ԶԼՄ-ների համար, շուտով այն կներկայանա նաև մարքեթինգի հետ սերտ կապ ունեցող թվային գործիքներով:

-«Actual Company»-ի մոնիթորինգային գործիքն ի՞նչ գործառույթ և առավելություն ունի: Ովքե՞ր են հիմնական բաժանորդները:
-Հիմնական սպառողները մամուլի պատասխանատուներն ու պաշտոնյաներն են, սակայն մեր արտադրանքն օգտագործում են նաև մարդիկ, ովքեր ուղղակի ակտիվորեն հետևում են մամուլին, որոշակի թեմաների մասին ցանկանում են անընդհատ տեղեկություն ունենալ: Մեկ ամսվա ընթացքում մոտ 200 բաժանորդ ունենք: Actual Monitoring-ը ավտոմատացված գործիք է, որը թույլ է տալիս ունենալ փակ անձնական հաշիվ, գրել այնտեղ ձեզ հետաքրքրող բանալի բառերը և միջինը 15 րոպեում ստանալ հայկական 100-ից ավելի լրատվական կայքերում տեղ գտած բոլոր այն հոդվածները, որոնցում կան նշված բառերը: Այսպիսով, համակարգն օգնում է խնայելու այն ժամանակը, որը պետք է ծախսեիք այդ նյութերն ինքնուրույն գտնելու համար: Ակնհայտ է նաև, որ ֆիզիկապես անհնար է միջինը 15 րոպեում կարդալ 100-ից ավելի լրատվական կայք: ՈՒնենք նաև փաթեթ՝ նախատեսված այնպիսի բաժանորդների համար, ովքեր հետաքրքրված են վերլուծական մոնիթորինգային ծառայություններով, գերադասում են առավել խորքային հետազոտությունները: Իսկ եթե բաժանորդի ընտրած բառերով հանդիպող լրատվական հոդվածները սակավաթիվ են, կարող են օգտվել մեր արտադրանքի անվճար տարբերակից:
-Մեր տեխնոդարում փոխվե՞լ են հանրության ընկալումները, թե՞, բոլոր դեպքերում, նորամուծությունը վերապահումով է ընդունվում: Ի՞նչ դժվարությունների եք հանդիպում այս առումով:
-Մենք գիտակցում ենք, որ նոր արտադրանքով շուկա մտնելն ունի իր դժվարությունները: Օրինակ, կա անվստահություն օնլայն վճարումների նկատմամբ (թեև այս շուկան գնալով առաջադիմում է): Այս խնդիրը լուծելու համար մենք ստեղծել ենք նաև S Pay վճարային տերմինալների միջոցով վճարումներ կատարելու հնարավորություն:
-Ի՞նչ է պետք բիզնեսում երկարաժամկետ հաջողություններ գրանցելու համար:
-Բավարարված սպառող: Անցել են այն ժամանակները, երբ արտադրողն էր շուկայում թելադրողը: Այժմ շուկայում թելադրում է սպառողը, ուստի հաջողության հասնելու համար պետք է բավարարել սպառողներին՝ շահելով նրանց վստահությունը:
-Ձեր գործընկեր cult.am-ի նոր նախաձեռնությամբ թատրոնի, կինոյի և մշակութային այլ իրադարձությունների սիրահարներն իրենց նախընտած միջոցառման տոմսերը կարող են ձեռք բերել ոչ թե տոմսարկղերի մոտ հերթ կանգնելով, այլ առցանց տարբերակով կամ S Pay վճարային տերմինալների միջոցով: Վիճակագրությունն ի՞նչ է ցույց տալիս, քանի՞ տոկոս է կազմում տոմսերի առցանց վաճառքը:
-Վիճակագրական տվյալները ցույց են տալիս, որ կինոթատրոնների դեպքում օնլայն վաճառքը կազմում է ընդհանուրի 10 տոկոսը, իսկ թատրոնների դեպքում` ավելի քիչ: Ինչպես արդեն նշեցի` մեր շուկայում կա օնլայն առևտրի նկատմամբ անվստահություն, սակայն օնլայն վաճառք իրականացնող կազմակերպություններն ամեն ինչ անում են ոլորտը զարգացնելու համար:
-Եթե տեխնիկան շարունակի այս տեմպերով փոխարինել մարդուն, աշխատատեղերի խնդիր չե՞նք ունենա:
-Տեխնիկայի արագ զարգացումն ու էվոլյուցիան կարելի է համեմատել կրակի հայտնաբերման հետ: Եթե ժամանակին մարդիկ դա սխալ օգտագործեին, կարող էին վնասել ողջ մարդկությանը, բայց, ճիշտ օգտագործելով, քաղում են դրական պտուղները: Երբ տեխնիկական գործը մարդու փոխարեն կատարում են տեխնոլոգիաները, կազմակերպության աշխատակիցներն ունենում են առավել ազատ ժամանակ մտավոր աշխատանքի, նոր ստեղծագործական մտքեր գեներացնելու և առավել օգտակար պրոդուկտներ ստեղծելու համար:
-Հետաքրքիր է` գիրք կարդալիս ՏՏ ոլորտի մասնագետներն ընտրում են ավելի շատ դասակա՞ն, թե՞ թվային տարբերակը:
-Ես ՏՏ ոլորտի մասնագետ չեմ, թեև ղեկավարում եմ տեղեկատվական ոլորտում գործող կազմակերպություն: Ինքս նախընտրում եմ գիրք կարդալու դասական տարբերակը, ժամանակի սղության պատճառով` հաճախ եմ օգտագործում նաև audio գրքեր լսելու տարբերակը:
-Առաջիկա ծրագրերի մասին ի՞նչ կասեք:
-Առայժմ հետևում ենք մեր բաժանորդների առաջարկներին, լավագույններն իրականացնելու ենք: Այնուհետև կներկայանանք նոր գործիքներով:


Զրուցեց
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 6854

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ