Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Գիտությունը որպես անվտանգության և զարգացման հենասյուն» թեմայով լսումներ Ազգային ժողովում

«Գիտությունը որպես անվտանգության և զարգացման հենասյուն» թեմայով լսումներ Ազգային ժողովում
01.02.2021 | 13:17

Աժ-ում «Գիտությունը որպես անվտանգության և զարգացման հենասյուն» թեմայով լսումներ են։ Նախաձեռնությունն Աժ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովինն է։

«44-օրյա պատերազմը մեզ խորապես մտորելու, բայց նաև անհապաղ գործողությունների մղեց, և դրանով է պայմանավորված որոշումն Աժ-ում անցկացնել խորհրդարանական լսումներ «Գիտությունը որպես անվտանգության և զարգացման հենասյուն» թեմայով։ Մենք՝ կազմակերպիչներս, հույս ունենք, որ ինքներս ավելի քիչ կխոսենք, մենք նպատակ ունենք ձեզ լսելու, հետևություններ անելու՝ հետագայում արդեն ոլորտային քաղաքականություն և ռազմավարություն մշակելու աշխատանքներում դրանք նկատի ունենալու և ընդգրկելու», - նիստի մեկնարկին հայտարարեց հանձնաժողովի նախագահ Մխիթար Հայրապետյանը։

Դիտվել է՝ 20176

Մեկնաբանություններ