Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Վարուժան Բաբաջանյան․ Իսկ այս դեպքում ինչ որ մեկը այնտեղ թուղթ է մրոտում և զեկուցում՝ գործ ենք անԸմ, շեֆ...

Վարուժան Բաբաջանյան․ Իսկ այս դեպքում ինչ որ մեկը այնտեղ թուղթ է մրոտում և զեկուցում՝ գործ ենք անԸմ, շեֆ...
26.06.2020 | 12:06

Երեկ տեղեկացա, որ ՏՄՊՊՀ-ն հարցաշար է ուղարկել լրատվամիջոցներին, թե ինչքա՞ն գովազդ ունեն, ովքե՞ր են գովազդատուները և այլն...
Այդ ահասարսուռ հանձնաժողովում ախր մեկը չկա՞ր նման գրությունից առաջ բացատրեր, որ լրատվամիջոցները սովորական տնտեսվարող սուբյեկտներ են, գովազդային ծառայություն մատուցելու ծավալի չափով յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ներկայացնում են հաշիվ ապրանքագիր, գումարը ստանում են բանկային փոխանցման եղանակով և հարկվում են այդ թվերի համադրումով...


Ընդ որում՝ այդ նույն ապրանքագրերում հստակ երևում են թե գովազդատուները, թե ծավալները...
Կարող եք հանգիստ վերցնել բոլորի թվերը, համադրել մուտքերն ու ելքերը, և անբարեխիղճ մրցակցություն հայտնաբերելու դեպքում դիմել լրատվամիջոցներին և պարզաբանումներ ստանալ...
Իսկ այս դեպքում ինչ որ մեկը այնտեղ թուղթ է մրոտում և զեկուցում՝ գործ ենք անԸմ, շեֆ...

Դիտվել է՝ 1412

Մեկնաբանություններ