ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ ուկրաինական զորքերի հարձակումը Կուրսկի շրջանում Ռուսաստանի նախագահ Վլադիմիր Պուտինին իսկական երկընտրանքի առաջ է կանգնեցնում. սա տեղի ունեցողի վերաբերյալ ամերիկացի առաջնորդի առաջին պաշտոնական մեկնաբանությունն է։ «Մենք անմիջական, մշտական կապի մեջ ենք ուկրաինացիների հետ։ Սա այն ամենն է, ինչ ես կարող եմ ասել դրա մասին, քանի դեռ հարձակումը շարունակվում է», - ըստ Ֆրանսպրես գործակալության՝ հայտարարել է Բայդենը:               
 

«ԿՈՌՈՒՊՑԻԱ ԿԱ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ»

«ԿՈՌՈՒՊՑԻԱ ԿԱ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ»
11.11.2011 | 00:00

Նոյեմբերի 4-6-ին Աղվերանում անցկացվեց «Հրապարակայնությունը և հաշվետվողականությունը` Բոլոնիայի գործընթացի կարևոր սկզբունք» թեմայով սեմինար-քննարկում հանրապետության ավելի քան 30 ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչների համար: Նախաձեռնությունը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հասարակայնության հետ կապերի և տեղեկատվության վարչությանն էր` նախարար Արմեն Աշոտյանի գլխավորությամբ։
Սեմինարի ընթացակարգում ներառվել էին ՀՀ ԿԳՆ տարբեր վարչությունների և կրթության, գիտության ոլորտը ներկայացնող այլ կառույցների աշխատանքներին առնչվող զեկուցումներ, որոնց հետևում էին քննարկումները` լրագրողների բարձրացրած հարցերի շրջանակներում: Եռօրյա աշխատանքի ընթացքում անդրադարձ եղավ կրթության զարգացման պետական ծրագրին, հանրակրթության բարեփոխումներին, կրթության ոլորտում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների գործածմանը, դպրոցական դասագրքերին, գնահատման և թեստավորման համակարգին, նախնական և միջին մասնագիտական, բուհական, հետբուհական, լրացուցիչ և շարունակական կրթության խնդիրներին, կրթության ոլորտի արտաքին կապերին և միջազգային համագործակցությանը, ՀՀ ԿԳՆ հակակոռուպցիոն ծրագրերին, գիտական և գիտատեխնիկական բնագավառի բարեփոխումներին, ԾԻԳ-ի, ԲՈՀ-ի և լեզվի տեսչության գործունեությանը:
«Իրատես de facto»-ին հետաքրքրող տարաբնույթ հարցերին տրվեցին սպառիչ և ոչ բավականաչափ սպառիչ պատասխաններ, որոնց ամփոփ պատկերը կփորձենք տալ ստորև:
ԿԳՆ հանրակրթության վարչության պետ Ն. Հովհաննիսյանը հավաստիացրեց, որ առաջիկա հինգ տարիներին ավագ դպրոցը կկայանա այնքան, որ կբացառվի ավարտական դասարաններում կրկնուսույցների մոտ պարապելու անհրաժեշտությունը, և հայ ընտանիքներն իրենց ուսերից կթոթափեն ֆինանսական գրեթե անհաղթահարելի դարձած այդ բեռը: Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Ա. Պողոսյանը խոստացավ, որ անհրաժեշտության դեպքում տեղեկատվական տեխնոլոգիաները կհամապատասխանեցվեն և կկիրառվեն նաև ներառական կրթության դաշտի շահառուների համար:
Փոխնախարար Մանուկ Մկրտչյանը մեկնաբանեց բուհական ընդունելության թեստերի արտահոսքի հանգամանքներն ու դրանց կանխման հնարավորությունները: Նախնական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Ռ. Աբրահամյանը պարզաբանումներ տվեց կայացման փուլում գտնվող ավագ դպրոցների և ՄԿՈՒ հաստատությունների իրականացրած կրթության բովանդակության տարբերությունների վերաբերյալ:
Գիտության պետական կոմիտեի նախագահ Սամվել Հարությունյանը նախանշեց գիտական դաշտի երիտասարդացմանն ուղղված քայլերը:
ԲՈՀ-ի նախագահ Ա. Ղուկասյանը տեղեկացրեց, որ գիտական աստիճան ստացածների մեջ չափազանց փոքր տոկոս են ոչ պետական բուհերի շրջանավարտները, թեև խոստովանեց, որ ինքը խորապես իրազեկված չէ այս հարցում:
Լեզվի տեսչության պետ Սերգո Երիցյանը նկատեց, որ գեղարվեստական գրականության մեջ հաղթարշավող հայհոյախոսության փաստը պետք է դիտարկել առավելապես բարոյականության և ոչ թե լեզվաբանության համատեքստում:
Եռօրյայի ամենաթեժ քննարկումը ծավալվեց ՀՀ ԿԳ նախարար Արմեն Աշոտյանի` ՀՀ ԿԳՆ հակակոռուպցիոն ծրագրին վերաբերող զեկուցման շրջանակներում:
«Կոռուպցիա կրթական համակարգում կա՛: Կոռուպցիա կա ոչ միայն կրթական համակարգում»,- հայտարարեց նախարարը: Ըստ նրա` կրթական համակարգում կոռուպցիոն երևույթների թեման առավելապես դրսևորվում է ասեկոսեների տեսքով և չի ստանում փաստական հիմնավորում: Իսկ կոռուպցիայի թեման հիմնականում ընդգրկում է երկու խնդիր` դրամահավաք և աշխատանքից կամայական ազատում: Ի պատասխան մեր հարցի, թե ինչ ճակատագիր է վիճակված բուհերի այն դասախոսներին, ովքեր լիովին կամ մասամբ զրկվել են դասաժամերից այս տարի դպրոցներում շրջանավարտների բացակայության պատճառով, նախարարը պատասխանեց. «Եթե չկա ուսանող, ամբիոնի աշխատողները պիտի կրճատվեն: Բուհերին մեր հանձնարարականը եղել է` օպտիմալացնել բյուջեն, խուսափել զանգվածային կրճատումներից: Կրճատվել են հիմնականում համատեղողները, թոշակառուները, և պակասել են որոշ դասախոսների դրույքաչափերը: Իսկ այն, որ մի շարք դասախոսներ աշխատանքի են անցել ավագ դպրոցներում, ես համարում եմ ամենալավ լուծումը: Մենք այս սեմինարի ընթացքում քննարկել ենք ավագ դպրոցի և բուհի միջև կապերի սերտացման անհրաժեշտությունը, և դասախոսի` ավագ դպրոց գնալը այդ խնդրի լուծումներից մեկն է: Վաստակաշատ դասախոսն ավագ դպրոցում դասավանդում է պոտենցիալ դիմորդներին»:
ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Անահիտ Բախշյանը նկատեց, թե վերջին երկու տարվա աշխատանքները վկայում են, որ կա կամք և ձգտում կրթության ոլորտում արմատական փոփոխություններ անելու, որ տարիներ շարունակ որևէ առաջընթաց չարձանագրած այդ համակարգն այսօր սկսել է կենդանության որոշակի նշաններ ցույց տալ (մեր ընթերցողներին տեղեկացնենք, որ «Եվ ոչ միայն մշակույթի մասին» խորագրի ներքո կներկայացնենք հարցազրույց Անահիտ Բախշյանի հետ` անդրադառնալով նաև սեմինարի աշխատանքներին):
Կարինե ՌԱՖԱՅԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1633

Մեկնաբանություններ