Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Մեծ շահեր և մեծ կորուստներ

Մեծ շահեր և մեծ կորուստներ
19.01.2024 | 08:16

Աշխարհը և, մասնավորապես, մեր տարածաշրջանը մեծ ու աննախադեպ տեմպերով աճող լարվածության պայմաններում է գտնվում։

Իսկ մեծ լարվածությունից դեպի նորմալ կյանք անցում կատարելու համար մեծ լիցքաթափում է պահանջվում, որն էլ հակամարտ կողմերի համար ուղեկցվում է մեծ շահերով ու մեծ կորուստներով։

Մի բան ևս պարզ է՝ թույլերի որևէ տեսակի շահ ունենալու հավանականությունը շատ փոքր է լինում, իսկ լուրջ կորուստներ ունենալու հավանականությունը՝ շատ մեծ։

Պավել Բարսեղյան

Դիտվել է՝ 2529

Մեկնաբանություններ