Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Հաղթանակ և ողբերգություն»

«Հաղթանակ և ողբերգություն»
30.09.2023 | 16:26

Երկրորդ աշխարհամարտի արդյունքները ժամանակին Չերչիլն այսպես էր բնորոշել իր երկրի համար. «Հաղթանակ և ողբերգություն»։ Առաջին արցախյան պատերազմին հաջորդած ժամանակաշրջանն էլ մեզանում կարելի է հենց այսպես բնորոշել։

Պատճառները շատ են, բայց հիմնական վրիպումները եղել են որոշումների կայացման հարցում։ Միմյանց ենք հակադրել երկու ծայրահեղություններ, այն դեպքում, երբ օպտիմալ որոշումներն ընկած էին միջակայքում։

Այսօր էլ մի հատված շարունակում է տուրք տալ պաթոսին, մյուսների մոտ տիրում է ընկճվածությունը։ Որովհետև միջակայքում լուծումներ որոնելու քաղաքական մշակույթը մեզանում չկա։ Ու հենց սա է Հաղթանակն ու Ողբերգությունը մեզանում մեկտեղել։

Գարեգին Պետրոսյան

Դիտվել է՝ 3330

Մեկնաբանություններ