Շվեյցարական Սանկտ Գալեն քաղաքում անցկացված «Գրանշան» ոչ լատինական տառատեսակների միջազգային մրցույթին մասնակցել է 29 երկրի 103 տառաստեղծ։ Աշխատանքներ են ներկայացրել այնպիսի հայտնի ընկերություններ, ինչպիսիք են Monotype-ը, Type Together-ը, Sandoll-ը, Dalton Maag-ը, Parashute-ը և այլն։ Մրցութային հանձնաժողովի համանախագահ, Հայաստանի ազգային գրապալատի հայկական տառատեսակների մշակման և պահպանման բաժնի վարիչ, տառաստեղծ ԷԴԻԿ ՂԱԲՈՒԶՅԱՆԸ մեզ հետ զրույցում ասաց, որ այս տարի ունեցել են տասը անվանակարգ՝ Հայկական, Չինական, Կիրիլյան, Արաբական և այլ տեքստային տառատեսակների, առանձին անվանակարգով ներկայացվել են նաև ազատ ոճի տառատեսակները:
Հայկական անվանակարգում ներկայացվել է 11 աշխատանք, ընդ որում, երկուսը դրսից՝ Չեխիայից և Միացյալ Թագավորությունից: Էդիկ Ղաբուզյանը նշեց, որ ազատ ոճի տառատեսակների համակարգը ամենադժվարն է: Այդ անվանակարգում ներկայացվել է 36 աշխատանք: Հայաստանյան տառաստեղծները այս և հայկական անվանակարգերում ունեն զգալի հաջողություններ:
Կա կարծիք, որ գործածվող տառատեսակներից շատերը վնասում են և՛ տեսողական, և՛ նյարդային համակարգը: Հետաքրքրվեցի՝ մենք ունե՞նք խնդիր լավ տառատեսակի: Էդիկ Ղաբուզյանն ասաց, որ մրցույթի նպատակներից մեկը հենց դա էր՝ մաքրել հայկական տառատեսակների շտեմարանը, բարձրացնել որակը, դարձնել ընթեռնելի, և, ի վերջո, անցնել յունիկոդ կոդավորման համակարգի, որը ամբողջ աշխարհն է այսօր գործածում: Նրա խոսքով՝ Ազգային գրապալատում մշակված, մրցույթին ներկայացված բարձրորակ տառատեսակները գործածվում են հրատարակչություններում, գովազդային վահանակներում և այլուր. «Ներկայումս տարբեր հրատարակչություններում գործածվում է մոտ 50 տառատեսակ՝ յունիկոդ կոդավորման ու բարձր որակի: Պետպատվերով գրքերը նույնպես տպագրվում են Ազգային գրապալատում մշակված տառատեսակներով, դրանց թիվը 26 է»:
Նշենք, որ «Գրանշան» միջազգային մրցույթի արդյունքները կհրապարակվեն այսօր՝ ՀՀ մշակույթի նախարարության մամուլի ասուլիսում:
Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ