Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Եթե մսխեցինք վերջին հնարավորությունը

Եթե մսխեցինք վերջին հնարավորությունը
26.03.2022 | 13:44

Իմաստներից մեկով՝ չինարեն «ճգնաժամ» բառը բաղկացած է երկու հիերոգլիֆից ՝ «վտանգ» և «հնարավորություն»:

Եվ միայն մենք՝ հայերս, կարող էինք հաջողեցնել լրջագույն ճգնաժամի պայմաններում ընտրել վերջին 30 տարվա վատագույն իշխանությունը: ՈՒ երբ հերթական անգամ ստեղծված հնարավորությունը (եթե, իհարկե, ընձեռվի այդպիսին) ուղղակի մսխենք, սկսելու ենք մեղադրել բոլոր հնարավոր արտաքին ուժերին: Անհնար է հաղթահարել փոթորիկը նավապետով, ով ցանկանում է ամեն գնով խորտակել նավը:

Արսեն Ջուլֆալակյան

Դիտվել է՝ 16019

Մեկնաբանություններ