Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ասֆալտապատման գլուխկոտրուկը

Ասֆալտապատման գլուխկոտրուկը
10.07.2012 | 17:06

Վերջերս, ավելի ճիշտ, երեկ չէ առաջին օրը Շիրազի փողոցի վերգետնյա անցումի մոտ ջրմուղկոյուղին ավարտեց վերանորոգման աշխատանքները։ Ավարտեց փառավոր ձևով։ Եվ քանի որ մինչ այդ հարակից կանգառի մայթն ասֆալտապատվել էր, ասֆալտապատման աշխատանքը նորից կատարվեց, միայն մեկ նորամուծությամբ։ Անցումին կից միայնակ, չորացման վտանգին ենթակա մատղաշ ծառի բունն ամբողջովին ասֆալտապատվել է։ Այսպիսով` կա՛մ ասֆալտի վարպետները չորացող ծառի վերակենդանացման նոր միջոց են հայտնաբերել, և այն, ամենայն հավանականությամբ, լայն կիրառություն կստանա Երևանում և հանրապետությունում, կա՛մ էլ սա ինչ-որ թեթևսոլիկ ասֆալտագործի անփութության հետևանք է։ Այնպես որ, սպասենք խնդրի տրամաբանական լուծմանը։

Վրեժ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2422

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ